春风十里不如你

Born Again - Black Sabbath

存档灵魂:

Born again
再次重生


【歌词】


As you look through my window
Deep into my room
The tapestries all faded
Their vague and distant glories concealed in the gloom
Icy fingers of forgotten passions
Softly brushing my lips
And the tips of my primitive soul
当你透过我的窗
深入的看我房间
那挂毯都已褪色
远去的荣耀模糊在黑暗中
遗忘了的激情冰冷的手指
轻轻地划过我的唇
撩动我原始的灵魂。

As you look through my door
Deep into my room
Can you feel the mighty wall power
It's waiting waiting in the gloom
The distant shadows of forgotten champions
Those who live in me still
And will rise when we challenge and kill
当你透过我的窗
深入的看我房间
你能感受到四面墙蕴含的力量
等待着在黑暗中爆发
被遗忘的冠军远去的影子
那些我过往的生活
将会升腾而起,当我们面临挑战和杀戮。

Born again
You'll be born again
Ahhhahahah-ahahahah
再次重生
你将重生
啊哈-啊哈

Look at this prince of evil
Fighting for your mind
Fighting all priests of shame
For the thrust of my challenge is aimed at the hearts
Of mutant gods who think we're all the same
They're controlling our minds
And they use us for fortune and fame
看看这个邪恶的王子
为了你的思想而挣扎
为了牧师的耻辱争斗
为了刺入内心的挑战
变异的神圣认为我们都一样
他们控制我们的思想
他们利用我们变现财富和名声。

As you look through my window
Deep into my room
At your future and freedom
The grey and plastic retards all floating in circles
And as you taste the fruit of new sensations
Softly brushing your lips
As we rise when we challenge and kill
当你透过我的窗
深入的看我房间
关于你的未来和自由
灰色无形的障碍漂浮周遭
当你想品尝水果的新鲜感
轻轻地划过你的唇
当我们上升时,面临挑战和杀戮。

Born again
You'll be born again
Ahhhahahah-ahahahah
再次重生
你将重生
啊哈-啊哈

Born again
You'll be born again
再次重生
你将注定重生。

If you want to be a king for a day just dowhat I say
Born again
You'll be born again
Everybody's got to think like a hunter just search for your prey
Born again
You'll be born
Be alive through the night and the day just do it my way
如果某一天你想成为王者,就按照我说的去做
重新再生
你将重生
每个人都像猎人一样思考,追寻你自己的猎物
重新再生
你将注定重生
黑夜思考和白天做回自我。


评论
热度 ( 6 )

© 弎 不 沾 | Powered by LOFTER