春风十里不如你

Lovers Still Alone - Sawyer Fredericks

bianzoubianchang:

cn_alpha:

sweetest:

被歌声吸引,很多感情不值得留恋,一直向前看。


歌词:

You've been losing
你一直在失去的
More than you’re gaining
远多于你正在得到的
It is taking its toll
这是在自食恶果
And all your life you’ve always said
曾经你千万次对我说

I was the one
我是你唯一想爱的人


Oh, wake up, you're not in love
现在我幡然省悟 你根本不曾认真爱过
The time that you had is gone
过去你所拥有的已经不在
So move on
算了吧
So move on
往前看吧


Is there one man
现在我
Living to deliver the message
对不愿接受现实的你
To the ones who won't let go
坦诚的说
It's been long time coming
爱情消逝是命定的结局
And I'm tired of running
我也不愿再逃避了
From a lover who’s still alone
你将是这场苦恋中落得孤单的人
Move on, oh,
我们到此为止各自向前看吧
You’re a lover who's still alone
你是这场苦恋中落得孤单的人
Move on, oh,
向前看吧
You’re a lover who's still alone
你才是这场苦恋中落得孤单的人


Thinking of leaving
想过逃离
Just keep waiting
还是停留在原地等你
It's all I’ve ever been told
有人曾经对我说
When all that you wanted
当你爱的人离开的时候
Is turning to nothing
你就像是被掏空
Just like the ones you love
现在你爱的人要离开你


Oh, wake up, you're not in love
醒悟吧,你从来不曾真心待我
The time that you had is gone
你所拥有的将要消逝了
So move on
算了吧
Oh, move on
向前看吧


Is there one man
现在我对
Living to deliver the message
不愿意接受事实的你
To the ones who won't let go
坦诚的说
It's been long time coming
该来的总会来
And I'm tired of running
我已经厌倦了逃避事实
From a lover who's still alone
你将是这场苦恋中落得孤单的人
Oh, yeah
是这样的吧
Oh, yeah
是这样的吧


Is there one man
现在我
Living to deliver the message
对不愿接受事实的你
To the ones who won't let go
坦诚的说
It's been long time coming
要来的躲不过
And I'm tired of running
我也厌倦了逃避
From a lover who won't let go
你将是这场苦恋中落得孤单的人


Oh, move on
向前看吧
If your lover’s still alone
如果你的爱人还独身一人
Said move on
告诉他 向前看吧
If your lover’s still alone
但其实 我才是这场游戏中最孤单的人吧。


评论
热度 ( 142 )

© 弎 不 沾 | Powered by LOFTER