春风十里不如你

Forgiven - Within Temptation

高山流水:

Couldn't save you from the start
自一开始便无法拯救你 
Love you so it hurts my soul
如此爱你,已伤到我的灵魂 
Can you forgive me for trying again? 
你能原谅我让我再次尝试吗? 
Your silence makes me hold my breath
你的沉默令我屏住呼吸 
All the time has passed you by
时间不停地从你身边飞逝 

Ooo, for so long I've tried to shield you from the world
哦,长久以来我都试图保护你免受这世界的伤害 
Ooo, you couldn't face the freedom on your own
哦,你一直无法自己面对自由 
Here I am
我在这里 
Left in silence
被遗弃在缄默中 

You gave up the fight
你放弃了抵抗 
You left me behind
你留下了我 
All that's done is forgiven
但那一切都已被原谅 
You'll always be mine
你永远都是属于我的 
I know deep inside
我深深地知道 
All that's done is forgiven
而那一切都已被原谅 

I watched the clouds drifting away
我看到乌云已经慢慢散去 
Still the sun can't warm my face
但阳光仍无法温暖我的脸庞 
I know it was destined to go wrong
我知道那注定要走入歧途 
You were looking for the greatest escape
你只是在竭尽全力的逃脱 
To chase your demons away
来赶走你的心魔 

Ooo, for so long I've tried to shield you from the world
哦,长久以来我都试图保护你免受这世界的伤害 
Ooo, you couldn't face the freedom on your own
哦,你一直无法自己面对自由 
Here I am
我在这里 
Left in silence
被遗弃在缄默中 

You gave up the fight
你放弃了抵抗 
You left me behind
你留下了我 
All that's done is forgiven
但那一切都已被原谅 
You'll always be mine
你永远都是属于我的 
I know deep inside
我深深地知道 
All that's done is forgiven
而那一切都已被原谅 

I've been so lost since you've gone
自你离去后我变得如此迷惘 
Why not me before you? 
为何不是我在你之前? 
Why did fate deceive me? 
为何命运如此欺骗我? 
Everything turned out so wrong
一切都发生得如此反常 
Why did you leave me in silence? 
为何你默默地将我留下? 

You gave up the fight
你放弃了抵抗 
You left me behind
你留下了我 
All that's done is forgiven
但那一切都已被原谅 
You'll always be mine
你永远都是属于我的 
I know deep inside
我深深地知道 
All that's done is forgiven
而那一切都已被原谅

评论
热度 ( 2 )

© 弎 不 沾 | Powered by LOFTER